Solmaz Gudrat Hasanli

Solmaz Qüdrət qızı Həsənli

  • Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent 
  • Sosial işin təşkili kafedrasının dosenti
  • E-poçt: solmaz.hasanli@au.edu.az

ACADEMIA.EDU: https://independent.academia.edu/SolmazHasanl%C4%B1

SCHOLAR.GOOGLE.COM: https://scholar.google.com/citations?hl=tr&user=UgVIat8AAAAJ

Qısa bioqrafik məlumat

  • 02.07.1972-ci ildə Naxçıvan şəhərində anadan olmuşdur.
  • 1989-cu ildə Naxçıvan şəhər 4 saylı orta məktəbi bitirmişdir.

Təhsili, elmi dərəcə və elmi adları

  • Dosent, 2014
  • Naxçıvan Dövlət Universiteti, Ümumi psixologiya ixtisasının elmlər doktoru proqramı üzrə doktorantı, 2009
  • Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, 2005
  • Dissertantura, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Psixologiya,2001-2005
  • Magistratura, Naxçıvan Dövlət Universiteti, Pedaqogika, 1997-1999
  • Bakalavriat, Qazi Universiteti, Eğitim fakültəsi, Sınıf öğretmenliyi (Türkiyə), 1992-1997

Əmək fəaliyyəti

  • Azərbaycan Universiteti, Sosial işin təşkili kafedrası, müəllim, 2022-ci ildən
  • Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Ümumi psixologiya kafedrası, dosent, 2017-ci ildən
  • Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu, Psixologiya və yaş fiziologiyası şöbəsinin müdiri, 2016-2017
  • Azərbaycan Təhsil Problemləri İnstitutu, Psixologiya və yaş fiziologiyası şöbəsi, aparıcı elmi işçi, 2014-2016
  • Bakı Qızlar Universiteti, Psixologiya kafedrası, dosent, 2014
  • Naxçıvan Universiteti, Pedaqogika və psixologiya kafedrası, dosent, 2013-2014
  • Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Elmi şura, katib, 2005-2010
  • Naxçıvan Universiteti, Pedaqogika və psixologiya kafedrası, kafedra müdiri, 2007-2014
  • Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu, Pedaqogika və psixologiya kafedrası, müəllim, 2005-2014
  • Naxçıvan Universiteti, Pedaqogika və psixologiya kafedrası, müəllim, 2001-2007
  • Naxçıvan Universiteti, təcrübə işləri üzrə metodist, 1998-2001

Tədqiqat sahəsi

  • Şəxsiyyətin sosiallaşmasının psixoloji xüsusiyyətləri

Elmi əsərləri

Kitablar 

  • Həsənli S.Q., Bəylərov E., Çələbiyev N., Cəfərova L., Quliyeva N., Hacıyev E., Qafarlı Ə., Qasımova G., Əlizadə B. Məktəb psixoloqunun stolüstü kitabı, Metodik vəsait, Jekoprint, Bakı, 2022, 368 s.
  • Həsənli S.Q. Məktəblərdə peşə seçiminə psixoloji rəhbərlik, Metodik vəsait, Bakı, 2014, 100 s.
  • Həsənli S.Q. Psixologiya, Dərs vəsaiti, Elm və təhsil, Bakı, 2013, 285 s.
  • Həsənli S.Q. Ailə tərbiyəsində etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları (monoqrafiya), İdeya, Naxçıvan, 2011, 216 s.
  • Həsənli S.Q. Psixologiyadan mühazirə konspektləri, Naxçıvan, 2011, 168 s.

Məqalələr 

  • Həsənli S.Q. Tənhalığın simptomları və meydana gəlməsinə təsir göstərən faktorlar, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, 2020, cild 87, sayı 5, s.138-142.
  • Həsənli S.Q. Müasir dövrdə tənhalıq sosial-psixoloji problem kimi, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, 2019, cild 86, sayı 3, s.137-142.
  • Həsənli S.Q. Natamam ailələrdə uşaqların sosiallaşması və ortaya çıxan psixoloji problemlərin aradan qaldırılması yolları, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, cild 85, sayı 7, 2018, s.196-200.
  • Həsənli S.Q. Uşaqlıq dövrünün psixo-fizioloji xüsusiyyətlərinin sosiallaşmaya təsiri, Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər, 2017, cild 84, sayı 6, s.202-206.
  • Həsənli S.Q. Yeniyetmələrdə fobiyalar və onların aradan qaldırılmasında məktəb psixoloqunun rolu, Ümumtəhsil məktəblərində psixoloji xidmətin aktual problemləri, 2016, s.155-235. 
  • Həsənli S.Q. Uşaqlarda sosial fobiya, onun yaranma səbəbləri və simptomları, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu Elmi əsərlər, 2015, cild 56, sayı 1, s.82-86.
  • Həsənli S.Q. Sosiallaşmanın psixoloji məsələləri, Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, İctimai elmlər seriyası, 2014, sayı 2(58), s.90-94.
  • Həsənli S.Q. Uşaqların sosiallaşmasına ailə tiplərinin psixoloji təsiri, Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərlər, Humanitar elmlər seriyası, 2012, sayı 2 (46), s.200-202.
  • Həsənli S.Q. Müasir şəraitdə uşaq cinayətkarlığının sosial-psixoloji və pedaqoji məsələləri, Dil və ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, 2010, s.251-253.
  • Həsənli S.Q. Uşaqların sosiallaşmasının bəzi psixoloji xüsusiyyətləri, Xəbərlər, 2009, sayı 4, s.16-20.
  • Həsənli S.Q. Məktəblərdə psixoloji xidmətin təməl prinsipləri, Xəbərlər, 2008, sayı 4, s.34-37.
  • Həsənli S.Q. Etnopedaqoji materiallar mövzulu kitab və jurnalların uşaq şəxsiyyətinin formalaşmasına təsiri, Xəbərlər, 2008, sayı 2, s.8-11.
  • Həsənli S.Q. Pedaqoji prosesdə psixoloji xidmətlər, Xəbərlər, 2007, sayı 4, s.13-18.
  • Həsənli S.Q. Sinifdə səmərəli müəllim-şagird ünsiyyətinin qurulması, Xəbərlər, 2007, sayı 3, 2007, s.24-27.
  • Həsənli S.Q. Milli pedaqogikanın milli şüura sahib şəxsiyyətlər formalaşdırılmasında rolu və imkanları, Xəbərlər, 2007, sayı 1, s.9-12.
  • Həsənli S.Q. Ailədə uşaqların psixoloji inkişafında etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları, Xəbərlər, Humanitar və Təbiət elmləri seriyası, 2005, sayı 2, s.601-605.
  • Həsənli S.Q. Etnopedaqogika uşaqların tərbiyəsində atanın rolu barədə, Xəbərlər, 2005, sayı 1, s.30-31.
  • Həsənli S.Q. Xalq pedaqogikası ailə və onun vəzifələri haqqında, Xəbərlər, 2005, sayı 2, s.80-83.
  • Həsənli S.Q. Ailə tərbiyəsində rəğbətləndirmənin tətbiqi zamanı etnopedaqoji materiallardan istifadə imkanları, Xəbərlər, Humanitar və Təbiət elmləri seriyası, 2005, sayı 3, s.66-69.
  • Həsənli S.Q. Etnopedaqogika uşaqların tərbiyəsində ananın rolu barədə, Körpü jurnalı, 2005, sayı 48, Təbriz, s.30-31.
  • Həsənli S.Q. Ailədə uşaqların əxlaqi şüurunun formalaşmasında etnopedaqoji materiallardan istifadə, Pedaqoji tədqiqatlar elmi məqalələr məcmuəsi, 2004. s.186-194. 
  • Həsənli S.Q. Ailə tərbiyəsinin səmərəli təşkilində adət-ənənələrin rolu, Azərbaycan məktəbi jurnalı, 2000, sayı 6, s.31-36.
  • Həsənli S.Q. Əliyev İ. Azərbaycan xalq pedaqogikası materiallarında nümunə-tərbiyə üsulu kimi, Naxçıvan Dövlət Universiteti Elmi əsərləri, 2000, sayı 6, s.38-40.

Tezislər 

  • Həsənli S.Q. Şəxsiyyətin uğurlu sosiallaşmasına sosial rolların təsiri, Psixologiya zirvəsi: problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar beynəlxaq elmi-praktik konfransı, 2020, s.73-76.
  • Həsənli S.Q. Azerbaycan Ortaokullarinda Ergenler Arasinda Sosyal Fobinin Yayilma Sikliği Ve Cinse Göre Dağilimi, 20. Uluslararsı Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, 25-27 Ekim 2018, Samsun, s.545-553.
  • Həsənli S.Q. Sosiallaşmada cinsi fərqlərin rolu, Əbdül Əlizadə: Ənənəvi təhsildən təfəkkür məktəbinə respublika elmi konfransı, 6 dekabr 2017, s.54-57.
  • Həsənli S.Q. Müasir kontekstdə sosiallaşmanın aktual psixoloji problemləri, Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar Beynəlxalq elmi konfransı, Naxçıvan, 25 noyabr 2016, s.126-127.
  • Həsənli S.Q. Sosial fobiyanın formalaşmasında bioloji faktorların rolu, Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XX Respublika elmi konfransı, 2016, II cild, s.423-425.
  • Həsənli S.Q. Sosial fobiyalı uşaqların davranış xüsusiyyətləri, Azərbaycanda təhsil quruculuğunun prioritetləri: Müasir yanaşmalar beynəlxalq elmi konfransı, Naxçıvan, 5-6 iyun 2015, s.270-272.
  • Həsənli S.Q. Bağımsızlıktan önce ve bağımsızlıktan sonra Azerbaycan eğitim sisteminde eğitim politikalarının ideolojik temellerinin karşılaştırılması, 27. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, Bildiri özetleri, Türkiyə, Kocaeli Universiteti. 4-6 sentyabr 2014, s.360-361.
  • Həsənli S.Q. Social solitude in young students, its reasons and ways of elimination, İnnovasiya, təhsilin keyfiyyəti və inkişaf III Beynəlxalq elmi konfransı, 2014, s.105-106.
  • Həsənli S.Q. Hovard Gardnerin çoxlu zəka nəzəriyyəsinin təlim prosesində rolu, Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyaların təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi elmi-praktik konfransı, 3 may 2014, s.79-82.
  • Həsənli S.Q. Ali məktəblərdə psixologiya fənninin tədrisində İKT-dən istifadə imkanları, Təhsil kurrikulumları: nəzəri problemlər Respublika konfransının materialları (15 aprel 2014). s. 63-66.
  • Həsənli S.Q. Peşə seçimində gənclərin fərdi xüsusiyyətləri ilə peşələrin tələb etdiyi xüsusiyyətlər arasında bağlılıq, Tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinin pedaqoji-psixoloji problemləri Beynəlxalq elmi konfransı, Naxçıvan, 27-28 iyun 2011, s. 242-243.
  • Həsənli S.Q. Məktəbin sosiallaşdırma funksiyası, Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi elmi-praktik kofransı, 7 may 2009, s.16-19.
  • Həsənli S.Q. İbtidai siniflərdə problemli vəziyyət metodundan istifadənin təşkili, Müasir təlim metodları və yeni pedaqoji texnologiyanın təlim-tərbiyə prosesində tətbiqi elmi-praktik konfransı, may 2007, s.24-27.
  • Həsənli S.Q. Ailədə uşaqların əxlaq tərbiyəsində etnopedaqoji materialların rolu və əhəmiyyəti, Müasir dövrdə milli tərbiyə sisteminin aktual problemləri elmi konfransı, 2001, s.53-55.
  • Həsənli S.Q. Ailədə uşaqların milli dəyərlərə sahib şəxsiyyətlər kimi formalaşması baxımından etnopedaqoji materialların rolu, Naxçıvan Özəl Universiteti II Beynəlxalq elmi-praktik konfransı, 2000, s.53-54.
  • Həsənli S.Q. Ailə tərbiyəsində cəzanın rolu, Naxçıvan Özəl Universiteti elmi konfransı, 2000, s.55-56.
  • Həsənli S.Q. Ailə tərbiyəsinin səmərəli təşkilində etnopedaqoji materiallardan istifadənin imkan və yolları, Keçmişimiz-gələcəyimizdir elmi-nəzəri konfrans, 2000, s.47-49.
  • Həsənli S.Q. Müəllimin xarakterik xüsusiyyətinin təlim-tərbiyə işinə təsiri, “Naxçıvan” Universiteti Professor-müəllim heyətinin 1998-ci ilin elmi-tədqiqat işlərinin yekunlarına həsr edilmiş elmi konfransı, s.42-44.

Tədris etdiyi fənlər

  • Sosial psixologiya
  • Eksperimental psixologiya
  • Psixoterapiya və psixokorreksiya
  • Şəxsiyyət və fəaliyyət psixologiyası
  • Ali məktəb pedaqogikası