Aynur Rəşid qızı Bünyatova

Aynur Rəşid qızı Bünyatova

  • Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
  • Sosial işin təşkili kafedrası 
  • E-poçt: Aynur.Bunyadi@au.edu.az

Qısa bioqrafik məlumat

  • 13.03.1974-ci ildə Bakı şəhərində anadan olmuşdur.
  • 1992-ci ildə Xəzər rayonu 234 saylı orta məktəbi bitirmişdir.

Təhsili, elmi dərəcə və elmi adları

  • Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, 2010
  • Doktorantura, AMEA Fəlsəfə, Sosiologiya və Hüquq İnstitutu, 2006-2010
  • Bakalavriat, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, Pedaqogika və ibtidai təhsil metodologiyası, 1992-1997

Əmək fəaliyyəti

  • Azərbaycan Universiteti, müəllim, 2019-cu ildən
  • Bakı Dövlət Universiteti, müəllim, 2010-cu ildən
  • Özəl İdrak Məktəbi, müəllim, 1997-2010

Tədqiqat sahəsi 

  • Sosial - psixoloji uyğunlaşma
  • Yaradıcılıq potensialının strukturu
  • İnkişafdan geri qalma

Qrantlar

  • Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurası, “Məcburi köçkün yeniyetmələrin sosial-psixoloji uyğunlaşmasının qiymətləndirilməsi” layihəsi, 2018

Elmi əsərləri 

Kitablar

  • Bünyatova A.R. Valideyn öz uşağı haqqında nə bilməlidir? (metodik vəsait), Bakı, 2018, 31 s.
  • Bünyatova A.R., Balayeva Ş.M., Şahhüseynbəyova N.F. Müəllim də mühəndisdir! (metodik vəsait), Bakı, 2017, 46 s.
  • Bünyatova A.R. Dünya uşaqların gözü ilə, Bakı, 2006, 73 s.

Məqalələr 

  • Bünyatova A.R., Əliyev B.H., Əliyeva K.R. Məcburi köçkün yeniyetmələrin sosial-psixoloji uyğunlaşmasının qiymətləndirilməsi, Psixologiya, 2018, №3, s. 3-12.
  • Bünyatova A.R. Zorunlu Göçmen Ailelerindeki Ergen Çocukların Sosyal-Psikolojik Adaptasyonu, Uluslararası Göç ve Mülteci Kongresi, 2018, s. 100-108.
  • Bünyatova A.R. Роль продуктивной среды в развитии творческих способностей детей младшего школьного возраста, Sağlam təhsil-sağlam millət: görülən işlər, nailiyyətlər, perspektivlər elmi-praktik konfrans materialları, 2017, s. 94-100.
  • Bünyatova A.R., Əmirova S.Ə. Yeni sağlam təhsil texnologiyaların kiçik məktəblilərin idrak və emosional-iradi proseslərinə təsiri, Psixologiya, №3, 2017, s. 79-91.
  • Bünyatova A.R., Balayeva Ş.M., Şahhüseynbəyova N.F. Влияние здоровьесберегающих технологий на состояние здоровья и качество обучения учащихся (tezis), Международной конференции стран ВЕЦА “Формирование здорового образа жизни школьников в современных условиях”, 14-15 ноября 2016 г, s. 105.

Fənn proqramları

  • İnkişafdan geri qalan uşaqların psixologiyası (Ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üçün fənn proqramı), Bakı Dövlət Universitetinin nəşri, Bakı, 2019, 8 s.
  • İnkişaf psixologiyası (Ali təhsilin magistratura səviyyəsi üçün fənn proqramı), Azərbaycan Universitetinin nəşri, Bakı, 2019, 6 s.

Tədris etdiyi fənlər

  • İnkişaf psixologiyası
  • Qruplarla psixososial iş
  • Psixologiya
  • Gənclik dövrünün psixologiyası və psixiatriyası
  • Gənclərlə işin psixoloji əsasları