No.3, 2025

No.3, 2025

ÜZ QABIĞI / MÜNDƏRİCAT

FİLOLOGİYA ELMLƏRİ

A.S. Atayeva (səh.1-5)
Polysemous words and their role in the lexical structure

SOSİAL VƏ SİYASİ ELMLƏR

A.B. İsgəndərli, S.Ə. Həsənova (səh.6-14)
Ahıl insanlar üçün müasir yanaşmalar

A.H. Nadirov, G.C. Zalıyeva (səh.15-20)
Güclü Azərbaycan multikulturalizmi

B.Ə. Məmmədzadə (səh.21-31)
XIX əsrin II yarısında əkinçilik sahələrində yeniliklər

E.B. Talışinski, N.A. Rəhmanova (səh.32-39)
Azərbaycanda sovet rejiminin formalaşmasının tarixi-siyasi zəminləri

E.R. Mahmudova (səh.40-48)
Organizing psychological support and social work for children in vulnerable living conditions: Theoretical and practical aspects

G.V. Xanizadə (səh.49-56)
Tarix dərsliklərində ortaq türk kimliyi: Azərbaycan təhsil sistemində türk dünyası perspektivi

G.E. Süleymanlı (səh.57-69)
Ailə zorakılığına məruz qalan uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri

L.C. Cəfərli,  E.A. Hüseynov (səh.70-74)
Uşaq istismarı və laqeydliyi ilə mübarizədə sosial işin rolu

M.N. Əliyev, T.A. Təhməzli (səh.75-80)
Hüquqi aspektdən erkən analıq

N.Y. Quliyeva, X.C. İsayeva (səh.81-85)
Azərbaycanın MDB ilə əlaqələrinin formalaşması və inkişaf dinamikası (1993-2003)

T.M. Verdiyeva, X.R. Rəsulova (səh.86-91)
Uşaqlarla probasiya çərçivəsində aparılan sosial işin praktik aspektləri

T.Q. Həsənova (səh.92-102)
Məişət zorakılığına məruz qalmış şəxslərin psixoloji xüsusiyyətləri

TEXNİKA VƏ TƏBİƏT ELMLƏRİ

Ü.O. Abbaslı, V.N. Balabəyov (səh.103-107)
Rəqəmsal təhsil mühitlərində İKT-nin qiymətləndirilməsi və alqoritmik idarəetmə modelləri