No.3, 2025
FİLOLOGİYA ELMLƏRİ
A.S. Atayeva (səh.1-5)
Polysemous words and their role in the lexical structure
SOSİAL VƏ SİYASİ ELMLƏR
A.B. İsgəndərli, S.Ə. Həsənova (səh.6-14)
Ahıl insanlar üçün müasir yanaşmalar
A.H. Nadirov, G.C. Zalıyeva (səh.15-20)
Güclü Azərbaycan multikulturalizmi
B.Ə. Məmmədzadə (səh.21-31)
XIX əsrin II yarısında əkinçilik sahələrində yeniliklər
E.B. Talışinski, N.A. Rəhmanova (səh.32-39)
Azərbaycanda sovet rejiminin formalaşmasının tarixi-siyasi zəminləri
E.R. Mahmudova (səh.40-48)
Organizing psychological support and social work for children in vulnerable living conditions: Theoretical and practical aspects
G.V. Xanizadə (səh.49-56)
Tarix dərsliklərində ortaq türk kimliyi: Azərbaycan təhsil sistemində türk dünyası perspektivi
G.E. Süleymanlı (səh.57-69)
Ailə zorakılığına məruz qalan uşaqların psixoloji xüsusiyyətləri
L.C. Cəfərli, E.A. Hüseynov (səh.70-74)
Uşaq istismarı və laqeydliyi ilə mübarizədə sosial işin rolu
M.N. Əliyev, T.A. Təhməzli (səh.75-80)
Hüquqi aspektdən erkən analıq
N.Y. Quliyeva, X.C. İsayeva (səh.81-85)
Azərbaycanın MDB ilə əlaqələrinin formalaşması və inkişaf dinamikası (1993-2003)
T.M. Verdiyeva, X.R. Rəsulova (səh.86-91)
Uşaqlarla probasiya çərçivəsində aparılan sosial işin praktik aspektləri
T.Q. Həsənova (səh.92-102)
Məişət zorakılığına məruz qalmış şəxslərin psixoloji xüsusiyyətləri
TEXNİKA VƏ TƏBİƏT ELMLƏRİ
Ü.O. Abbaslı, V.N. Balabəyov (səh.103-107)
Rəqəmsal təhsil mühitlərində İKT-nin qiymətləndirilməsi və alqoritmik idarəetmə modelləri