İQTİSAD ELMLƏRİ
Оскар Богопольский (səh.25-36)
Теоретические основы управления: взгляд из ресторанного бизнеса
Куба Мехтиева (səh.79-90)
Теория и практика экономической дипломатии в современных условиях
Emil Mirzəyev (səh.91-98)
Aqrar-sənaye kompleksində marketinq və onun təkmilləşdirilməsi məsələləri
Kamran Nəbizadə (səh.99-105)
Azərbaycanın Baltikyanı ölkələrlə iqtisadi əlaqələrinin inkişafı
Таир Гараев (səh.106-110)
Банковское кредитование как инструмент реализации инвестиционных проектов
Elay Zeynallı (səh.121-128)
Mənfəət və zərərlər haqqında hesabatın etibarlılığının qiymətləndirilməsi
Xədicə Zeynallı (səh.129-137)
Dünya turizm sənayesində elektron ticarətin inkişafı və əhəmiyyəti
FİLOLOGİYA ELMLƏRİ
Ülkər Hüseynova (səh.154-161)
“Kitabi-Dədə Qorqud” və “Şühədanamə”
Azad Məmmədov, Xalidə Hovuslu (səh.162-170)
İngilis dilli diskursda təkrarlar koheziya vasitəsi kimi
Samirə Məmmədova, Şəbnəm Ağaməmmədova (səh.171-178)
Mətn-diskurs paradiqminin təşəkkülü
Pərvanə Mövsümova (səh.179-182)
Mətn və diskurs terminləri arasındakı oxşar və fərqli cəhətlər
Çingiz Qaraşarlı, Aytac Orucova (səh.183-192)
Slenqin ingilis üslubi leksikasında yeri
Aygün Qasımova (səh.193-200)
Formal və dinamik ekvivalent yönümlü tərcümənin prinsipləri